29 december

Hejsan

Idag är jag jättesjuk, var jag igår också efter jobbet. Vaknade igår och hade asont i halsen och massa slem, höll på o spy varje gång jag svalde. Inte kul alls. Men kände att jag ändå ville jobba för nu är man ju ledig i 4 dagar. Men blev inte så roligt sen när man kom hem och mådde piss! Låg inne på rummet och kollade på Vänner hela kvällen och snöt upp typ 3 omgångar pappersnäsdukpaket plus en halv toarulle. Näsan slutar verkligen inte rinna. Har vaknat varje natt av att den rinner som fan, asjobbigt. På kvällen fick jag feber också, så jag frös som fan och bara låg och tyckte synd om mig själv. Inatt vaknade jag av att näsan rann som vanligt, jag hade sjukt ont i huvudet och frös. Härlig kombination. Nu åkte dom andra iväg till Hemsedal och skulle fixa konto och lite sådär, tror dom skulle åka skidor sen med. Men jag orkade verkligen inte, har inte mått såhär dåligt på länge.

Är inte så lätt att blogga när man har en dator som kan få in internet (ibland) och vi är 9 personer som vill ha det. Men jag ska försöka skriva lite oftare. Finns också bara ett enda ställe i hela lägenheten som man får in internet på, vilket är väldigt smidigt.

Nu har jag tagit två panodil iaf, hoppas att värken försvinner. Har ont överallt sen jag åkte skidor, plus febern som gör att det gör ännu ondare. Hoppas på tabletternas verkan så jag orkar ta lite frullis sen. Ska nog lägga in lite bilder från våran julafton här också. Kommer nog upp under dagen beroende på när jag orkar.

Puss och kram alla!

Kommentarer
M

Din stackare, låter som du mår riktigt dåligt. Tur att ni är lediga några dagar så du hinner bli frisk.

Är du ensam hemma? Inte så kul, men då har du ju chansen att vila när det är lugnt och skönt. Önskar att jag kunde komma dit och ta hand om dig, men tyvärr är det ju liiiiite för långt. DEt är jobbigt att vara sådär förkyld, johanna och jag har också varit förkylda jättelänge, johanna har haft hosta också och idag tror jag att hon har feber.

Hoppas att du kryar på dej, skulle så gärna ta hand

om dej om jag bara kunde. Många kramar till dej!


2008-12-29 @ 12:15:16
Jennifer

JA det är inte kul alls :(

Dom andra åkte iväg nu. Viktor ligger o sover tror jag. Han jobbade på Peppes Pizza o kom hem efter 4 tror jag. Men det är lugnt o skönt iaf. Fast nu tror jag några kom hem igen.. Får hoppas att dom håller sig lite lugna. Måste få ta det lugnt nu så jag blir frisk! Pussar


2008-12-29 @ 12:39:31

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Varför försvinner mina inlägg? Ibland är de där och ibland inte...konstigt


2008-12-29 @ 12:43:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: