Bilder från julafton






Kommentarer
Sandra

Aw :/ Lille Jeffan vad jag saknar dig när jag får sde bilder på dej! :( Suck..


2008-12-29 @ 11:07:20
Jennifer

aw :/ Saknar dig med som fan! :'(


2008-12-29 @ 11:42:46

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Jag instämmer m Sandra, när man fick se bilden på dej inser man hur mycket mer man saknar dej. Antingen är bilden missvisande eller så har du tappat några kilo, du ser så smal ut i ansiktet. Hoppas att du inte slarvar med maten, det är viktigt att du äter ordentligt för magens skull, men det vet du ju redan, jag ska inte tjata....

Hoppas att du mår bättre idag. Tror att Johanna har lite feber idag, får avvakta och se hur tempen är lite senare. Vi tänkte åka till linköping i morn men får se hur det blir nu.

Tur att hon var frisk igår i alla fall. Hon var så duktig på Fazett, när hon kom tvåa. Mimmi vann med 25,8 och johanna hade 26,0 så det var nära vinst.

På söndag blir det nyårshoppning med Fazett på 90cm och 1m, hoppas att det går lika bra då.

Hoppas att ni får en bra dag. Tusen kramar. Hälsa Myggan och Barney och alla andra jag känner.


2008-12-29 @ 12:06:23
Jennifer

Naw, va söta ni är. Lite kanske man har tappat, så det stämmer nog lite. Mår fortfarande inte bra, men tog ju tablett förut så nu har febern försvunnit. Men halsen gör jätteont och näsan rinner som en kran :( ÅH! Saknar att åka till Linköping och IKEA. Skrev till pappa att han skulle hälsa till Johanna igår, hoppas han gjorde det. Ska hälsa! Pussar <3


2008-12-29 @ 12:13:07

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Har redan skrivit här, men av någon konstig anledning så är den helt försvunnen, har hänt förut vet inte vad som blir fel. Det står ju att det är postat och sedan när jag tittar nästa gång så är det borta????? Tänker kolla ikväll igen annars får jag skriva om det. Kramar till tusen!


2008-12-29 @ 12:33:57
M

Nu blir jag helt förvirrad. När jag hade skickat det andra meddelandet så fanns helt plötsligt det första där också, hallå...spökar det or what?

Btw pappas hälsning gick fram. Vi får dra till Linköping och Ikea när ni kommer hem. Hoppas av hela mitt hjärta att du blir frisk snart. Love You.


2008-12-29 @ 12:37:13
Jennifer

haha, jag har sett dom hela tiden iaf :P Det hoppas jag också! Det tycker jag att vi ska göra. pussar


2008-12-29 @ 12:50:11

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Molly

Åh vad duktiga ni är med att laga mat :) Det hade jag aldrig klarat av själv!



Tack för julkortet, det kom idag :) Har ni fått vårat än?



Ja, jag håller med M. Du ser lite magrare ut..Hoppas att allt är bra med er!



Längtar efter att få se er :)

Pussar och kramar


2008-12-29 @ 18:11:26

Bloggadress: http://molkan.se
Marcus

Fifan va man känner att man saknar er när man ser bilderna! Hoppas ni har det bra iaf! Gott nytt år får man väl säga också! ;D

Tack så mkt för Julkortet! Hälsa alla, puss!


2008-12-29 @ 18:33:27

Bloggadress: http://marcusjakobsson.blogg.se/
carina

hoppas att du mår bättre nu.Tittade på bilderna och upptäckte att ni åt tomtegröt och drack öl till,det var väl inget vidare gott.Tack för julkortet ,vi fick det idag.Ni hade ju varit jätteduktiga med julmaten det såg ju riktigt proffsigt ut .


2008-12-29 @ 18:48:31
Jennifer

Molly: Ja det var väl mest dom andra som styrde med det eftersom jag inte gillar julmaten sådär värst mycket. Men lagade iaf mina egna köttbullar ;) Äntligen kom det då! Lite sent kanske men bättre sent än aldrig ;D Nae har inte sett ngt kort än, men vet inte om ngn kollat brevlådan. Får göra det sen! :) Pussar!



Mackan: Aw! Vi saknar dig också! Fan du skulle ha följt med :( Du måste komma o hälsa på iaf. Ingen fara :) tur att det kom fram tillslut :P Puss!



Carina: Haha jag åt ingen gröt, hade inte orkat julmaten då. Men dom andra blandade hej vilt med öl o gröt. Ingen bra blandning enligt mig.. Det är ju inte så svårt som det ser ut, men det är ju tur att det såg proffsigt ut ;) Mår lite bättre med febern, får se om jag lyckas hålla den borta hela dagen. Men näsan rinner fortfarande o jag har jätteont i halsen :/ men det går nog över om ngn dag. Hälsa dom andra!


2008-12-30 @ 10:50:07

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Sandra

Fanm va snygg din blogg e då!

JAG VILL OXÅ GÖRA OM MIN MEN JA KAAN INTE :( jävla headers!


2008-12-30 @ 12:12:16
Jennifer

Haha, tack så mkt! Finns inte så mkt att göra här så då vill man ju ha ngt att göra ;D


2008-12-30 @ 13:26:27

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: