Juldagen




Hej alla!
Lite sent med julkortet nu men vi hade inget internet igår så får lägga upp idag istället!

Julafton blev trevlig, vi åt julmat och festade lite. Jag och Myggan var trötta rätt tidigt så vi gick o la oss och såg lite på en film, tills vi skulle sova. Men tyvärr blev det inte så mycket sova för oss eftersom 4 personer i rummet intill festade loss med världens volym.. Tror inte jag varit så arg på länge. Jag hade asont i huvet och ville bara sova! Det slutade med att jag kl 03.00 tyckte att festen skulle sluta och gick in i vardagsrummet och hämtade Myggans högtalare som dom använde. Tror jag sa ngt sånt här: "Bara så ni vet så drar jag ur dom här nu, och jag kommer hata er imorgon". Och det gör jag, men kanske ännu mer igår. Jag var så in i bomben trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Kände mig som en gammal surkärring som kom o förstörde festen. Men va fan, folk försökte sova. Och klockan var faktiskt 3! Plus att det var Myggans högtalare. Dom hade haft sitt roliga. Dock så tystnade dom inte för att musiken försvann inte. Nej, sen var dom tvugna o fortsätta skrika o skratta svinhögt. Men tillslut gick även dom och lade sig. Det var så grymt skönt när det blev tyst så ni anar inte!

Ska passa på att tacka för alla paket jag fått! Allt var jättebra, kan inte komma på vad jag hellre skulle velat haft. Anyway, imorgon blir det jobb igen, även på söndag blir det jobb. Så kanske blir att man åker skidor på lördag. Längtar verkligen!

Jag sitter här i vårat ena vardagsrum och skriver här. Dom andra har stängt in sig i den andra lägenheten, vet inte vad dom gör. Kollar säkert på ngn host "superbra" film eller spelar halo på tvspelet. Inget av dessa lockar mig så jag ska ta och kolla på Vänner lr ngt tills Myggan kommer hit, så man kanske kan se på ngn bra film istället! Varför kolla på en dålig film om man har andra som är bra right?

Nae nu ska jag dra mig. Hoppas att alla haft en mysig julafton! Miss U.
Puss

Kommentarer
M

Hoppas att allt är bra, och att du har fått lite bättre sömn. Har ni provat skidorna än?

Jag har lagt in lite bilder i bdb om du vill kika.

Saknar ER massor. Tusen kramar.


2008-12-27 @ 12:03:44
Jennifer

Jag har fått sova ;D

Vi åkte idag. Det gick ju rätt bra. Men råkade komma i en lite för brant backe så blev lite livrädd ett par ggr. Kan svänga o sådär men ibland låser sig benen när man inte är van. Kollade när myggan kollade. Mysiga bilder! puss <3


2008-12-27 @ 18:44:32

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Sandra

Usch, låter inte skoj! Arg jag skulle va!

Själv sitter jag på jobbet och håller på att dö för amanda vägrar gå och lägga sig, dock fick jag nyss veta att det är storhelg nu i helgen oxå så jag får massa pengar, jobbar natt ! :D:D Saknar dig! Du får blogga på lite mer ;) Puss&Kram!


2008-12-27 @ 23:16:28
Jennifer

HAha det var jag!

Nemen Amanda då, inte snällt. Fan va najs! Pengar gillar vi ;D Saknar dig också! MASSOR.

Ska göra mitt bästa ;D PUSS


2008-12-29 @ 09:48:36

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: