Julklappar?


Ja, nu är det ju som så att jag åker till Norge på söndag, och jag har knappt börjat köpa julklappar.. PANIK nu med andra ord. Har idag på mig ungefär..herregud, vart ska detta sluta? Måste komma på ngt till mamma o pappa, eftersom min underbara plan med att köpa lite fina grejer på IKEA inte fungerade. Får komma på ngt annat helt enkelt. Sen måste jag o Daniel komma på ngt o köpa till hans syster Lisa. Supersvårt det här! Får knalla ner på stan sen o kika runt lite här o var. Hoppas verkligen jag får alla julklappar klara idag, orkar verkligen inte skena på stan imorrn heller.

Imorrn är det lilljulafton hos familjen Jansson, det ska bli mkt trevligt tkr jag. Ska få träffa Daniels farfar och hans Stina för första gången. Har inte träffat dom under hela det här året då vi har varit tillsammans, har alltid varit ngn som varit sjuk lr så. Ah men iaf så ska det bli kul imorrn. Just nu har jag bara ont i huvet o magen. Inte alls pepp på att festa ikväll, som egentligen var tanken. Får se hur det blir.

Nu ska jag gå o ta panodil o försöka vila huvudet lite.
Puss o kram

Kommentarer
M

Min julklapp är när du kommer hem igen......Längtar


2008-12-06 @ 16:54:31
Jennifer

Haha, kan jag tänka mig ;)

Men det är inte så jättelänge ändå :) och det är tur att jag inte ska till andra halvan av jordklotet också ;D Nu är det ju nära iaf :)


2008-12-07 @ 11:44:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: