Sjukling

Idag har jag mått lite bättre, ingen feber. Men halsen gör fruktansvärt ont och jag hostar massor. Näsan har fortfarande inte slutat rinna, men har några pappersnäsdukar kvar iaf. Dom borde iaf räcka tills imorgon.

Internet har haft sitt egna lilla liv idag och gjort som det ville. Med andra ord försvunnit och kommit tillbaka hela tiden, mycket irriterande. Men nu verkar det vara lugnt ett tag iaf.

Kan även meddela om att vi har fått en ny tvättmaskin WOW! Det hade vi ju inte riktigt räknat med så här snabbt. Men vi är mycket tacksamma! Så nu tvättar Emma för fullt, sen är det Martins tur, sen min och Daniels! Ska bli skönt att få tvätta upp lite kläder. Har typ inga strumpor eller trosor kvar snart, så det var verkligen behövligt.

Annars har det väl inte hänt sådär jättemkt idag. Som vanligt då.. Jönsson fyller år idag så vi skulle egentligen åkt in till Hemsedal för att fira honom, och Wessman som fyllde för ngn dag sedan. Men eftersom Wessman ska in till samma ställe för att jobba sen var han inte så pepp på det. Jag förstår honom. Kul att gå o sätta sig på sitt jobb typ 3 timmar innan jobbet o sen sitta där tills man börjar.. nae. Så det blir kanske att dra dit på fredag istället. Får återkomma med det senare.

Kul att våra julkort kom fram äntligen! Vilken tid det tog.. Men bättre sent än aldrig :)

Finns bara en sak att tillägga, och det är att Daniel är bäst i världen och att jag aldrig hade klarat det här med Norge utan honom. Så massa pussar på honom!

Kommentarer
M

Kul med ny tvättmaskin, antar att det blir kö till den framöver. Tur att du har Daniel...hoppas att han tycker det samma om dig. Krya på dej! Kramar


2008-12-31 @ 11:52:20
Jennifer

Ja verkligen behövligt! Har tvättat upp nästan allt nu. Känns bra att ha rena kläder på lager igen. Tur att jag har Barney också, hade inte klarat mig utan han heller.

puss


2008-12-31 @ 14:22:53

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: