The Killers

Måste säga att jag är så sjukt förtjust i The Killers. Speciellt i deras nya låt Spaceman. Så fort jag får en chans så lyssnar jag på den! Text till låten finns här.

Andra bra låtar av The Killers är:
This is your life
Losing touch
Read my mind
All these thing that I've done
Mr. Brightside
Jenny was a friend of mine
When you were young
This river is wild
Human
(trist att dom tjatar ut den på radion)

Låtar värda att kolla upp för er som inte hört dom. Jag är fast iaf! Finns säkert många andra bra låtar som jag glömt eller inte lyssnat på.


Måste även säga att jag är rätt sugen på att söka in till ngt Fastighetsmäklar-program i ngn stad. Vet dock inte vilken än, men får se hur det blir med allt sen. Får väl söka ett par stycken och se vad som händer. Tror att jag ska komma in relativt lätt iaf, så får väl hoppas på det. Eftersom det inte finns så mkt att hämta i lilla Västervik så måste man ju dra iväg. Hoppas dock på ett sommarjobb på Bokia..får se hur det går med den saken. Men håller tummarna iaf!

Nu blir det The Killers på repeat.
Puss

Kommentarer
M

Glöm inte att skicka ett mail till Malin så hon vet att du verkligen är intresserad, vill så gärna ha dig hemma över sommaren, ja Daniel också för den delen. Saknar ER jättemycket, saknar att kunna gå ner i källaren och bara prata en liten stund. När Johanna och Albin är där är jag inte välkommen, undrar varför? Kram


2008-12-31 @ 11:57:14
Jennifer

Ja ska jag göra det snart. Hoppas att inte dom andra frågat innan. Men det borde dom väl inte såhär tidigt? Haha konstigt att du inte får det då ;D


2008-12-31 @ 14:25:35

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: