Uppdatering från Norge

Hej alla!

Har inte så mkt att säga faktiskt. Har inte hänt så mycket sedan sist. Vi går här dag ut och dag in, jobbar och sliter. När man kommer hem så måste man ställa sig och laga mat direkt för att man är vrålhungrig. Därför att vi inte äter på jobbet, då det oftast är så stressigt att man inte hinner.. Sen efter den efterlängtade middagen (ofta bestående av typ makaroner och korv, eller liknande) är man så trött att man måste gå och vila lite till ngn skön serie på datorn.

På jobbet har jag hamnat i en mycket bättre städgrupp. Min handledare är en polsk tjej som är vrålsnygg typ och jättesnäll och går o skrattar när hon inte förstår vad vi säger. Jag jobbar med 2 killar från göteborg som är hur trevliga och roliga som helst. Vi har det väldigt kul tillsammans! Mycket efterlängtat att kunna prata svenska med ngn.

Igår var jag och Daniel ute och gick en liten sväng. Vi hittade inte mycket åt ena hållet, där var det helt dött.. Åt andra hållet hittade vi lite hus och en skogsväg. När vi gick på den tänkte vi att vi skulle komma till skidbackarna, men vi kom till en liten övergiven stuga. Sen var det bara o vända och gå hem igen. Längtar verkligen tills vi får åka i dom riktiga skidbackarna! Ska bli hur kul som helst. Hoppas jag inte ramlar så mkt, det kan ju göra lite ont. Får fixa liftkorten ngn dag så vi kommer upp i backarna också. Och gardiner! Det längtar jag till. Jag och Daniel har hängt upp två filtar så att det inte ska lysa in på morgonen, eller natten. Det kör förbi minst 10 lastbilar utanför våran lägenhet under en natt. Deras lysen lyser rätt in i vårat rum, mkt trevligt! Men det fixar filtarna nu så länge innan vi får gardiner.

Nu ska jag gå och se Vänner medans dom tråkiga killarna sitter som klistrade framför TV:n och spelar Halo eller Fifa. Mina favoriter, lovar.
Hoppas alla har det bra hemma!
Puss o kram på er <3

Kommentarer
Sandra

Hej Älskling! Jag saknar dig här hemma, men de låter som att du har det rätt bra därborta :)

Johannes kom ju in på skolan så vi flyttar om ca 2 veckor :D dock inte hittat någon lägenhet än :/ börjar bli lite stressigt nu :S Aja, saknar dig massor! Puss&Kram <3


2008-12-16 @ 23:40:42

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/
Marcus

Oh, Låter najs med lastbilarna! Haha :(

Men de låter som att ni fått mer jobb om ni jobbar varje dag osv? Skönt ju! Håller tummarna för att ni får komma opp i backarna snart då (Y)

Haha, har grabbarna köpt sah en xbox där oppe eller? ;)(Sry för de långa inlägget vill hålla mig uppdaterad!) (a) Puss


2008-12-17 @ 08:24:25

Bloggadress: http://marcusjakobsson.blogg.se/
Jennifer

Sandra: Åh va kul för er! Saknar dig med som fan. Önskar att du hade följt med :( <3 PUSSAR



Marcus: Vi är lediga imorgon så ska dra o hämta liftkorten som vi får gratis ;) Sen blir det nog backen efter det! Ska bli sjukt najs :) Nae Viktor hade ju med sig ett hemifrån. Haha klart du vill ;) Puss på dig! hälsa alejandra med :)


2008-12-17 @ 18:37:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: