Där rök favoriten



Jahopp, där rök min favorit i idol. Ganska väntat, börjar bli tufft nu på slutet när alla e så bra. Måste ju säga att det kommer att bli grymt tråkigt i idol utan Johan. Han e bara så charmig o jag gillar honom skarpt! Kommer sakna honom i tv-rutan, det är en sak som är säker. Programmet blir liksom inte samma utan honom. Det är ingen som är sådär härligt galen kvar i tävligen. JAG VILL HA GALEN. Men kanske var tur att han åkte för nu när jag ska till Norge lär jag ju ändå missa finalen o nu gör det inte lika mkt, nu när inte Johan är med längre. Han ska iaf ha en så stor fet applåd för allt han gjort i programmet. Har älskat alla låtar han sjungit, är helt galen i dom. Är säker på att man lär se och höra om honom i fortsättningen. Men om jag vore han skulle jag hålla mig undan från mina fans lite, dom verkar ju helt crazy! (och inte på ett bra sätt).

Nu drar jag till Daniel!
Puss

Kommentarer
Jocke

Jag har svårt att tro att nån på allvar kan tycka ALLT ha sjungit varit bra xD


2008-11-29 @ 13:51:22
Jennifer

Alla LÅTAR han har sjungit, notera ;) Inte allt han sjungit :P


2008-11-29 @ 15:18:11
Jocke J

Jag syftade på alla låtar ijofs =)


2008-11-29 @ 18:41:50
Jennifer

Jag tkr att alla låtar har varit bra ;) Precis min stil :P


2008-11-29 @ 19:59:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: