Uppe tidigt!

Skönt att gå upp lite tidigare än man brukar, nämligen kl 11. Helt sjukt att jag ens kom upp, jag vet. Har ju börjat få dåliga sovvanor nu när man e arbetslös o allt. Men nu ska det bli lite ändring innan Norge tänkte jag! Blir ju lite att fixa nu dagarna innan. Måste börja packa snart så man ser vad som får plats. Inte lätt när man vill ha med sig allt :P

Tänkte på att jag kommer sakna mina fiskar som fan när jag e borta. Dom kommer växa jättemkt, det e ju iofs rätt kul. Men att inte se dom varje, lr nästan varje dag, kommer bli jobbigt. Låter säkert konstigt för er som inte har djur men mina fiskar är faktiskt väldigt sociala o roliga :) Speciellt i det stora akvariet.

Lite updates om Norge då. Åker förmodligen på söndag, den 7e. Blir ett nattåg vilket ska bli så himla mkt skönare än ett dagståg. Mörkt o mysigt! Skönare för Barney med säkert. Måste kolla upp när dom tidigaste bussarna från Oslo går bara. Kommer ju dit kl 6 på morgonen, så får hoppas att det går ngt vid 7 lr så.

Puss o kram så länge!

Kommentarer
Marcus

Haha, Ja 11 är ju helt sjukt tidigt!... ;)

Söndag? Men ska inte ni alla åka samtidigt? Nästnästa onsdag sa jockis? :(


2008-11-30 @ 19:13:58
Jennifer

Nae, vi åker inte samtidigt. Kan inte åka samma som dom eftersom det måste finnas "djur tillåtet-vagn". Sen blir det ändå så jobbigt om man är för många :) Men dom kommer ju 3 dar efter oss :P så är ju inte allt för länge :)


2008-12-01 @ 02:03:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: