Vintertema på bloggen

Hej

Som ni ser nu är det vintertema på bloggen. Tyckte det passade nu när snön kanske är påväg. I Hemsedal har redan snön kommit och det är betydligt kallare där än här. Ska bli mysigt att åka skidor och få uppleva en RIKTIG vinter i år. Det har man inte fått på länge här. Jag som älskar snö har saknat den dom senaste åren, blask och regn är inte lika mysigt. Usch!

Ska lämna in lite prover till sjukhuset idag, det är väl det enda jag egentligen måste göra under dagen. Blir nog mys framför Idol ikväll där dom ska framföra låtar med kärlekstema. Ska bli roligt att se. Länge leve Johan! Han har varit min favorit sen början o har absolut valt dom bästa låtarna under hela säsongen.

Ha det så bra idag allihopa!
Puss o kram från mig.

Kommentarer
Molly

Ohh, titta :D Vad roligt! Här kommer jag kika in.



Puss


2008-11-21 @ 14:03:30

Bloggadress: http://molkan.se
Anonym

hur kan du gilla johan!?!? han har inte kommit i målbrottet och så ser han ut som en flicka


2008-11-21 @ 18:59:40
Jennifer

Till Molly: Tack så mkt ;) Puss!



Till Anonym: Jadu, jag tkr han e charmig o rolig att se på. Tkr han är den som sjungit bäst låtar osv. Finns säkert dom som sjunger bättre än han men han har det lilla extra som inte dom andra har. Därför gillar jag honom! :)


2008-11-21 @ 19:10:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: