23 april

Idag har det varit jättefint väder! Har varit ute mesta tiden av dagen. Legat ute på en filt brevid kaninerna som var ute i sin bur. Jättevarmt i solen :) Synd att jag ska jobba fre-lör nu när det ska bli så himla bra väder :/ Får ta igen det någon annan dag istället. Måste ju ändå få in cashen så lika bra o jobba när man får chansen.

Träffat Bea lite idag också, satt o prata ett tag i mitt rum. Sen gick vi till Malin som hade ljusparty. Köpte dock inget, känner inte att jag har råd riktigt. Dessutom har jag kvar 5 såndär ljus från ett annat ljusparty som var för 5 år sen typ. Vågar ju aldrig använda dom då som e så dyra. Sparar på dom hela tiden :) Luktar gudomligt gott! Så tar endast fram dom på någon speciell tillställning. Sen fick Bea springa iväg till bussen och jag gick hemåt.

Har suttit o klickat in lite ansökninar till olika lägenheter i Borås. Får se om jag får tillbaka något. Dom e säkert redan tagna, men skadar ju inte att kolla iaf.

Får se om jag sover hos Myggan ikväll eller om det blir hemma. Men tror jag drar till Myggan, det har ju varit grannfejden på TV så vill nog se det med honom :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: