8 april

Idag har jag jobbat igen, 12-18.15. Ska jobba samma tider imorrn också. Min favoritkund var inne idag igen! Och den här gången var mamma där och kunde se honom, så nu vet hon  vem jag menar. Han avslutade med att säga "goodbye!", så himla söt :)

Imorrn kommer Sandra! Ska bli askul att träffa henne igen o prata av sig lite, dock pratar vi rätt mycket på msn, men inte riktigt samma sak ;D Hoppas hon orkar komma till mig imorrn, hon skulle komma till stan rätt sent, men vi hoppas :) Myggan skulle ju ändå lana, så har ju iaf inget att göra. På fredag är det stängt på stan så då är jag ledig, är även ledig hela nästa vecka, ska bli skönt. Bara det finns ngt att göra. Men om det blir fint väder så finns det alltid ngt att hitta på ute :)

Funderar på att vänta med att ta körkort tills efter jag pluggat på högskolan. Eftersom jag måste köpa massa nya möbler o grejer till lägenheten där o så, lär inte ha råd med det om hela mitt sparkonto rensas. Men får se, inte säkert jag kommer in än.

Hade nog inget mer på hjärtat idag. Ha det bäst!

Kommentarer
Daddy Cool

Jaaa vaa ska jag säga

mer än att om inte du

kommer in...så kommer

väl ingen annan in...

Det är väl klart att

du kommer in Jennifer.


2009-04-09 @ 09:30:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: