Liten uppdatering

Har inte haft så mkt att blogga om dom senaste dagarna så tänkte ta en liten uppdatering nu om vad som har hänt.

Har varit ledig nu och är ledig hela veckan nu, jobbar bara lördagen. I Lördags var vi hos Linda på fest, det var askul! Hade en trevlig tjejfest med bara tjejer. Satt o drack lite och spelade Lipz, vilket e ungefär samma som Singstar (karaokespel). Vi sjöng och lyssnade på musik och hade det jättetrevligt. Träffade Max också, Lindas hund. Det var ett kärt återseende :) Han vart jätteglad när det kom 4 pers samtidigt haha, helt galen. Jag och Linda gick och lämnade han till Lindas mamma så han skulle vara där istället medans festen var.

Vi åkte ner på stan vid halv 12, eller 12 typ. Där gick vi till Sahara och satte oss en stund, sen gick vi vidare till Bryggaren och träffade lite folk. Först var det dock jättetomt där och verkligen ingen dansade på dansgolvet. Jag och Linda satte oss vid ett bord och blev faktiskt sittandes där hela kvällen. Adam och Sjögren, Jönsson m.fl. kom dit och satte sig vid oss. Mycket trevligt. Satt o prata med Sjögren rätt mkt, han bor ju i Kalmar nu så man träffas ju inte allt för ofta.

Kaninerna njuter när det är fint väder, för då får dom gå ut o hoppa runt. Har sovit hos Myggan inatt, det var mysigt :) Har läst ut min Mari Jungstedt bok också, den var jättebra! Så nu ska jag börja på 3:an i serien, då jag reda läst 2:an för länge sen. Ska bli spännande ;)

Jag håller på att leta lägenhet förfullt i Borås nu, måste nog hitta en innan jag vet att jag kommer in på skolan, annars kommer det inte finnas några kvar. Så lika bra att börja leta redan nu :)

Nu är kaninerna trötta efter allt skuttande ute, så dom ligger utfläkta på sidan i sina burar. Ser så roligt ut haa :)

Ja det var väl allt för den här gången, eller jo förresten. Sandra e ju hemma nu igen! Så hon var givetvis med hos Linda. Hon har även varit här hemma hos mig en sväng. Alltid lika trevligt! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: