Vill ha vårväder!

Vaknade nyss och upptäckte att det var mulet väder idag med. Jag vill ha sol och varmt igen! Tror dock att det skulle komma fint väder till helgen. Kaninerna vill ju vara ute, men nu är det ju svinkallt.

Jobbade igår och inventerade diverse saker på jobbet. Ska jobba på fredag en stund också, roligt :) När det är sånt här väder sitter man ju bara inne iaf så då kan man lika gärna jobba.

I helgen ska jag nog till Lilian och hitta på något. Ska dock inte dricka något, det sparar jag till Valborg istället. Får se vilken dag det blir, tror det blir kul! :)

Ska försöka locka med Myggan till stan idag tänkte jag. Hade ju tänkt gå ner på fredag då jag fått lönen, men igår fick jag mail om att HM hade clubrabatt idag, så då får man 10% på allt man handlar, både i butik och på internet. Därför är det ju smartare att gå o handla det man ska idag istället för på fredag.

Nemen se där, nu kikar solen fram lite ser jag. Kanske kan hoppas på att molntäcket spricker upp framåt dagen kanske? Det hade ju varit härligt!

Ha det bra!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: