31 augusti

Vaknade vid 10.00, fortfarande svintrött. Somnade väl efter 02.00 någon gång igår. Låg och läste i Fastighetsmäklarlagen. Rätt roliga sakar faktiskt.

Vid 13.00 ska vi ha vår andra föreläsning och det ska handla om uppdragsavtal, ersättning och skadestånd. Där ser man! Sedan blir det väl att dra sig hemåt och göra ingenting. Jag älskar att göra ingenting, inga "måsten" eller sånt, bara vara. Så himla skönt. Hatar alla "måsten" som finns som man bara måste göra. Bättre att man gör det man vill lite när man vill.

Mitt internet krånglade lite igår, men det fungerade nu när jag satte mig på morgonen så det var ju skönt! Så nu jag slipper ringa till BBB igen.

Nu ska jag skriva av mina övningssvar från ett par övningar vi ska ha gjort till idag. Sedan blir det frullis!

Ha det bäst idag, så hörs vi efter 16.00.
PUSS

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: