Inte alls kul..

Ja nu e Myggan hemma igen, och jag sitter här själv och tröstar mig med lite tv-serier (som förövrigt är den bästa medicinen till det mesta som händer). Lyckades iaf somna igår efter ett tag. Men vakna imorse var ingen höjdare. Skapligt mkt värre att vakna själv än att somna själv.

Försöker få lite tröst från kaninerna, det hjälper lite. Men är ju inte samma sak som att Myggan skulle va här. Fattar inte att man kan sakna någon såhär mkt. Längtar tills vi ses igen! Då lär jag vara den lyckligaste på jorden.

Nae nu får jag försöka skärpa mig lite. Måste ju fixa det här. Funderar på att tröstshoppa lite på nätet sen kanske. Kollade ut lite fina kläder till hösten igår. Blir nog att beställa ngt plagg.

Hej så länge!

Kommentarer
Hateme

Hej gums!

Vad trist det måste kännas nu när din pojkvän har rest. Vi kan väl hitta på ngt på måndag? Skönt och slippa vara sj. E inte i Borås nu annars hade vi kunnat träffas tidigare. :)

Ha det bäst och cheer up :)


2009-08-28 @ 12:16:28
Jennifer

Aw så söt du är! Klart vi kan hitta på ngt :)



Hoppas du har det bra så ses vi snart! :*


2009-08-28 @ 13:11:59

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Faan vad jobbigt det är att veta att du sitter ensam i en lägenhet så långt bort...vill bara komma och ge dig en KRAM nuuuuu


2009-08-28 @ 23:06:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: