Mys hos Myggan

Ligger just nu i Myggans säng och kollar på Bones, mkt bra serie. Jag kunde inte hålla mig till imorrn med att träffa honom, och eftersom jag inte börjar jobba förrens 11 imorrn så passade jag på att dra hit o sova :)

På jobbet var det som dom andra dagarna, stressigt ibland och jättelugnt ibland. Trist med vädret idag, fy för regn. Men tur att jag slapp vara ute iaf. Det är faktiskt rätt mysigt att jobba när det regnar måste jag erkänna. Finns liksom inte något annat vettigt man kan göra i det vädret iaf så. Myggans släkt fortsätter att drösa in på jobbet iaf, trevligt! Idag var det hans farmor som hade vägarna förbi och hälsade på ett tag :)

Nu ska jag fortsätta mysa i sängen och kolla Bones, sen sova.
Natti natti

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: