Jävla Internet

Nu krånglar Internet jättemycket. Därför jag inte kunnat skriva något. Vissa dagar fungerar det jättebra hela dagen, och andra fungerar det inte alls. Fattar inte vad som är fel? Men just nu funkar det iaf så passar på att skriva lite.

Det har inte hänt sådär värst mycket. Men igår fyllde min pappa år. Stort grattis på han! Och så har vi varit i backen på kvällsåkning. Riktigt roligt när det inte var så mycket folk. Mysigt när det bara var lampor tända också, på vissa ställen var det rätt mörkt.

Jag är ett avsnitt från att börja på 6:e säsongen av Vänner. Skulle inte klarat mig utan ngn serie att se på. Mycket bra att ha som tidsfördriv här. Filmer har vi också sett på rätt mycket. En film jag kan rekommendera är med Ryan Reynolds, Chaos Theory, mycket sevärd film. Har sett flera bra filmer men kan inte komma på vad dom heter nu. Längtar hem till alla bra serier där hemma som börjat med nya säsonger. Men blir roligt att se sen när man kommer hem ;)

Vädret här är nu varmt och snön smälter.. Men kommer väl kyla och snö snart igen hoppas jag. Det var ju bl.a. därför jag kom hit, för snön. Älskar ju snö! Det är bland det mysigaste jag vet. Slask är så jädrans trist.

Ska passa på att önska Sandra och Johannes lycka till med lägenheten och flytten också. Hoppas att allt går bra och att ni kommer trivas. Kommer o hälsar på så fort jag kan!
Puss

Kommentarer
Molly

Lackar på vårat internet också.. eller, internet på min dator. Mitt trådlösa fungerar inte längre, får ha sladden i :P Sinnes!



Hoppas det blir bättre, annars måste ni säga till om det.



Puss


2009-01-11 @ 14:53:50

Bloggadress: http://molkan.se
Jennifer

Haha asså grejen är den att vi inte har ngt internet, vi sitter på grannens trådlösa. Fanns inget abonnemang som man inte var tvungen att binda sig i 12 månader för att skaffa.. Riktigt pissigt!


2009-01-13 @ 14:30:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: