Länge sen

Hejsan

Har varit en aning seg på att skriva, har inte orkat bära ut datorn och sen får man ändå inte sitta själv.

Det har väl inte hänt sådär värst jättemycket. Jag har blivit frisk iaf och åkt skidor en gång och jobbat en dag. Nästa jobbdag blir imorrn. Nu är det riktigt skönt på jobbet när man får jobba med dom man känner. Blir så mycket roligare och tiden går skapligt mkt fortare.

I backen gick det bättre än första gången, det märktes. Men jävligt kallt var det, typ 17 minus här nere i dalen. Kan bara tänka mig hur kallt det var där uppe. Sjukt kallt iaf. Det hade frysit på i backen så det var isigt, vilket inte är det roligaste. När man svänger och skulle sakta ner farten så bara gled man ännu längre ner. Men ner kom jag utan att ramla iaf!

Igår var jag och Myggan inne i Gol (förövrigt ett snyggt namn på en stad). Jag ville endast in för att kolla in julrean på Cubus. Skapligt värt det! Det här hittade jag:

Lång svart cardigan 149:- (299:-)
Svart halsduk 49:- (99:-)
Grå spetstrosor 30:- (59:-)
Gul t-shirt 30:- (79:-)
Ett dussin hårsnoddar 19:50

Tyckte jag gjorde några riktiga fynd :) Kändes riktigt bra att shoppa kläder igen, har saknat det. Köpte ett pannband på ett annat ställe för 99:- det var beige med ngn brun text typ. Riktigt fint ;D Får se om jag lägger in ngn bild på det jag köpt. Om ngn är nyfiken? :)

Nu ska jag gå och göra ingenting.
Pussar

Kommentarer
Sandra

Mhm här har det varit tuny 18 - 20 minus varje natt nu :/ det är heeelt sjutk! När jag åker till jobbet å¨morronen så är det typ 13 - 15 minus, jag håller på att frysa ihjäl!


2009-01-08 @ 14:28:11
Jennifer

Fy fan, sjukt för att vara V-vik!


2009-01-08 @ 15:04:52
Lillsyrran;*

Hey syrran!<3 Nu har skolan börjat igen vilket är skittråkigt-.- hoppas du har det bäst och ta det försiktigt i backarna;. idag har vi beställt filmer på Ginza, haha! mamma stolt! xD Hälsa myggan också och ha det bra många pussar från lillsyrran<33;*


2009-01-08 @ 22:06:36
M

Har fyndat idag, köpt filmer på Ginza fr.10kr styck, hoppas att de duger att halvslumra till iaf. Jag förstår nu varför du trivs så bra i källaren, sitter ofta här nere nu, det är lugnt och skönt, och man stör ingen. Tusen kramar från mej....


2009-01-08 @ 22:12:01
M

Nu har det hänt igen...både Johanna och jag har skickat en kommentar här men båda är puts väck. Är det någon som sitter och snor åt sig andras kommentarer eller vad är det som händer? Det är flera dagar sedan så jag kommer inte ihåg vad jag skrev. Hoppas att allt är bra, Miss you!


2009-01-10 @ 15:57:41
M

Nu hände det igen...när jag skickade det sista så kom de två första fram, jag fattar noll.....


2009-01-10 @ 16:00:01
Jennifer

Johanna: Haha va roligt. Hoppas att ni hittade några roliga filmer som man kan se sen när jag kommer hem :) Puss!



M: Jadu vet inte va ni pysslar med där hemma. Här är det inge konstigt iaf. Saknar er också. Puss


2009-01-11 @ 12:28:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: