Magont

Idag har jag inte kunnat jobba, har haft ont i magen hela natten och även under stora delar av dagen.. Jag har inte ätit något som jag inte ätit förut och fått ont av, inget starkt kryddat eller något sånt heller. Blir galen på det här. När man inte vet varför man får ont eller av vad. Man försöker äta tabletter som ska lindra och göra tarmarna bättre, men ändå får man ont. Finns inte så mycket man kan göra förutom att ta några tabletter, lägga sig i sängen med värmedyna och hoppas på att värken försvinner. Så det är ungefär allt jag har gjort idag. Inte får man någon matlust av det här heller så har typ ätit 2 korv med bröd och 3 knäckemackor, jättebra. Får hoppas att det känns bättre imorrn, för äta måste man ju. Jobb imorrn också så vore ju bra om jag kunde jobba och tjäna några slantar.

Nu ska jag börja på min 8:e säsong av Vänner och vila bort värken!
Puss

Kommentarer
M

Stackars Gumman! Hoppas att värken har släppt. Vad jobbigt det låter, lider med dig. Får verkligen hoppas att det går över till imorn och att du kan äta lite annars blir det dåligt med krafterna. Love you.


2009-01-24 @ 19:08:49
Jennifer

Har ju kunnat jobba idag och har även ätit fiskpinnar och pommes. Ska åka skidor sen! Ska bli kul ;D Puss


2009-01-25 @ 17:19:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: