Massa snö!

Äntligen har det kommit massa med snö! Igår snöade det massor och det snöade säkert under natten också, för nu är det massa snö ute igen. Så himla mysigt. Snön kommer jag verkligen sakna när jag åker hem. Men man kommer ju hem lite innan våren börjar och den är ju inte fy skam den heller.

Åkte kvällsåkning i backen igår men det gick inte så bra, det vrålsnöade och jag kunde inte ha mina googles för att jag såg ingenting med dom. Jag såg inte heller något utan dom för fick massa snö i ögonen, så jag ramlade 2 ggr sen tyckte jag inte det var roligt längre. Så jag väntade i slutet av backen på att dom andra skulle åka en sista gång innan liftarna stängdes.

Idag blir det att chilla hela dagen. Har inget bestämt som jag måste göra förutom mat. Så det blir mycket vila och mys idag! Sånt behövs ibland också. Imorrn blir det jobb igen. Hoppas att vi hade varit duktiga förra gången så vi inte får skit från Gun-Berit, sånt är aldrig kul. Men tror vi blir bättre och bättre på att inte glömma saker faktiskt. Men ibland kan man glömma t.ex. att hälla ut smulorna från brödrosten lr ngt liknande.. inte bra. Men glömma kan ju alla göra.

Var i en väldigt fräsch lägenhet igår..not! Dom hade hällt ut mat i toan så den var helt orange, kastrullen hade dom typ diskat i handfatet på toan? och det var soppor överallt. Såna lägenheter är väldigt mysiga att städa vill jag säga! Sen var det en annan som var jätteren. Verkligen skillnad på lägenheter och folk. Dom hade till o med köpt egen YES ooch städat med. Plus att dom hade lagt i all mat som dom inte ville ha i en stor kartong åt oss. Värsta söta! Det var bl.a. pommes, bröd man värmer i ugnen, skink- och räkost och massa annat. Det var mycket uppskattat från vår sida.

Nu har jag ont i magen av okänd anledning så ska gå o ta såndär tablett o se om det hjälper, annars får det blir o lägga sig i sängen med värmedyna..

Hoppas alla har det bra där hemma!
Vi ses. PUSS

Kommentarer
M

Hej Gumman!

Hoppas att magvärken släppte. Här är allt som vanligt,barmark men kallt. Förstår att du kommer att sakna snön, man blir inte bortskämd med det här hemma precis.

Imorgon ska Johanna tävla i dressyr med Jennys häst Lady och med Hildur, det blir hennes sista tävling med henne, hoppas att det går bra.

Håller på att rensa min dator lite, den är seg som kola...får se om det blir bra, kanske inte går att använda den sedan, men hoppas det. Annars får Myggan lite att jobba med när han kommer hem, för jag tar för givet att han är snäll och hjälper mig i så fall, han brukar ju va så snäll i alla fall, hoppas att Norge inte har ändrat på det....

Hälsa Myggan och Barney. Saknar er...Kram


2009-01-17 @ 17:54:40
Jennifer

Jag gick o la mig o sov så magvärken släppte. Får hoppas att det kommer lite snö i V-vik nu innan våren kommer iaf. Du får önska henne lycka till på tävlingen, hoppas det går bra. Vi får rensa och fixa din dator när vi kommer hem, den behöver nog det. Jag ska hälsa. Saknar dig också! puss


2009-01-17 @ 18:16:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: