18 juli

Nu har det fina vädret försvunnit, lagom till mina två lediga dagar på rad här. Så det blir inge bad idag som jag hoppats på. Och ikväll/ imorrn skulle det väl regna också. Mycket trevligt. Jag har verkligen tur med mina lediga dagar som är utspridda lite i sommar. En dag då och då. Nu när jag var ledig i 2 dagar i sträck så tänkte jag att kanske en kunde få vara fin och solig? Men icke det. Molnigt är det och tråkigt. Kanske tar en liten promenad senare med kameran för o ta lite bilder. Får se om jag kan locka med Daniel ut en sväng :)

Ont i huvet och magen har jag också. Det är verkligen inte roligt. Hade det hela dagen igår också. Men det är väl sånt som är nödvändigt en gång i månaden.

Nu har Myggans familj åkt iväg på sommarsemester så vi är själva här i lägenheten. Idag ska vi äta hamburgare tänkte vi :) Mamma och dom där hemma skulle nog grilla ikväll så kanske drar dit och äter lite också. Grillat är ju aldrig fel ;)

Igår var jag så himla trött, låg typ i ngn timma och höll på att somna, men ville försöka hålla mig vaken eftersom Myggan var vaken, och klockan inte var mkt alls haha. Men jag var helt slut iaf, och huvudet sprängde. Men vi stängde väl av tv:n vid halv 1 lr ngt. Då hade jag nog nästan redan somnat tror jag. Minns inte riktigt.

Ha en superbra dag! :)

Kommentarer
Ida

Ja det luktar inte gott, och man känner sig så himla äcklig när de pissat på en! Näe kastrering får det bli :)



Kramar Ida


2009-07-18 @ 18:55:28

Bloggadress: http://eldnatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: