Idag kommer..

..nog min nya mobil! Stod att jag fått brevavisering skickad hem till mig igår, så det borde komma fram idag. Då kan jag äntligen hämta den fina mobilen! :)

Idag är det bara jag Lilian och Jessica på jobbet, ska bli roligt. Jag börjar inte förrens 12 så sitter här vid datorn och slappar lite. Är dock förskyld och lite ont i halsen. Hoppas det försvinner snart. När jag stod och nös på jobbet så var det en tant som sa: "vi får hoppas att det inte är svininfluensan". På skämt då alltså. Haha, det får man ju verkligen inte hoppas att det är. Men är inte så orolig över det, är nog bara en ynka förskyldning :)

Nu ska jag bara slappa lite till, krama på Daniel och sedann åka hem en stund innan jobbet.

Ha en toppen dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: