Ingen mobil än..

Jag kan inte få mobilen än pga. att den inte fanns i lager just nu. Den skulle komma in igen i början av augusti, så jag får vänta tills dess :)

Festen igår var jättekul! Vi blev lite splittrade ett par gånger under kvällen men kom iaf hem med min Daniel iaf ;) Jag, Linda, Adam och några satt hemma hos Andreas och sjöng medans han spelade gitarr. MYS! Blev bara en Winnerbäck-låt, men den var bra iaf ;D Synd bara att det endast var Andreas och jag som kunde den haha. Äsch. Myggan m.fl. var hemma hos David en stund innan dom drog till stan. Vi kom strax efter och så gick vi till öltältet. Där var det askul! Stod nästan längst fram vid livebandet som spelade. Underbara rocklåtar hela kvällen, riktigt bra! Sedan blev det att köpa en kebabtallrik till Myggan och sen ha sällis med Thellis på vägen hem.

Är lite chockad att inte vt skrivit ngt om branden(?) på Palladium igår. När vi gick förbi där kom det två brandbilar och allt folk fick utrymmas. Vi trodde typ att det var falskt larm, men det var folk utanför som sa att det brann så jag vet inte. Och i och med att vt inte skrivit ngt än så vet jag fortfarande inget mer om det. Dom borde ju ändå skriva att dom fick rycka ut, fast att det inte var ngn brand? Aja, får väl se om man hör ngt mer om det. Eller om ngn av er vet?

Ikväll blir det hemma-mys kväll för min del. Jobbar ju imorrn och sådär, och i och med att jag är själv med en ny sommarjobbare så måste jag vara lite pigg i knoppen. Så det blev inge fest för min del ikväll :) Var inte ett dugg sugen heller för den delen. Räcker med en kväll för min del. Var ju inte så bra väder förut heller, med regn och så. Nu är det visst bättre, men fortfarande inte optimalt väder för Visfestivalen. Så då kunde det lika gärna kvitta tyckte jag :) Sitter här och äter chips istället och myser lite med kaninerna.

Hoppas ni har en bra kväll!
Får se om jag skriver ngt mer innan jag lägger mig sen.

Kommentarer
Molly

Jag var också i öltältet men jag såg inte dig :(


2009-07-12 @ 13:33:16

Bloggadress: http://molkan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: