Lägenheten

Hallen


Garderoben


Badrummet






Vardagsrummet/Sovrummet






Köket




Bilder på tapeten i köket




Bild på tapeten i vardagsrummet


För mig duger den gott och väl. Var väl lite små detaljer som kanske inte var så fräscha, typ tapeterna borde bytas etc. Men är ju min första lägenhet så. Den har jävligt bra planlösning iaf. Tror jag kommer trivas där! Området verkar inte så hemskt som jag trodde heller, så det här blir nog bra. Bara att komma in på skolan nu då. Det löser sig!

Kommentarer
Molly

Oh my god, walk-in-closet!!! :) Lägenheten är jättefin, med badkarl också.. skönt!


2009-07-13 @ 23:10:22

Bloggadress: http://molkan.se
Marcus

Frääscht peffy! :D


2009-07-14 @ 19:20:16
Ida

Vilka sötnosar du har :) Gör du någonting med dem eller är de bara till kel? Jag tävlar med mina och föder även upp hoppkaniner.



Kramar Ida


2009-07-16 @ 16:23:03

Bloggadress: http://eldnatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: