Usch och fy!

Nae nu är jag verkligen depp på det här med Borås. Allt man bestämt och föreställt sig att man skulle haft i mitten av augusti är liksom typ mest sannolikt att man inte får..

Självklart fattade jag att det här kunde hända men liksom, reserv 10? Hur många pluggisar är det som sökt i år egentligen!? Jag som trodde jag var pluggis? Får nog tänka om på den saken.

Men men, det blir som det blir. Blir det inte Borås så blir jag ju kvar här med min älskade Daniel iaf :) Det är ju inte fy skam det heller! Fan va glad jag är att han finns <3

Missförstå mig inte, jag vill jättegärna komma in i Borås, såååååååå himla mkt. Men har ju som sagt tröst här hemma om jag inte kommer in.

Hoppas festen ikväll blir rolig och att jag inte tänker på Borås så jag blir deppig. Deppfester är aldrig roliga.

Nu är det snart jobb. Ska fixa iordning mig lite (håret hade en väldigt lustig form när jag vaknade). Sen ska jag till jobbet, och Lilian börjar jobba kl 12! Hoppas även att min mobil kommer sen..

Kommentarer
syrran

älskar dig massvis, aldrig kunnat få en bättre syster!:'( älskade underbara du, det löser sig, finns alltid vid din sida, du är underbar!;**


2009-07-11 @ 16:54:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: