10 juni redan?

Idag har jag jobbat några timmar, kom precis hem nu.

Myggan o dom åkte aldrig till Norrköping så han kunde gå på stan med mig som han lovat ;) Så nu är presenten till Erik klar :) Hoppas han gillar den! Men det tror jag nog.

Fortfarande lite struligt med kontrakt o de till lägenheten men det ska nog ordna till sig det med. Vill ha det klart snart! Både för min o Hannas skull. Jobbigt med sånt här krångel.

Nu är jag helt slut. Cyklade hem vrålsnabbt så man blev helt varm. Mkt kläder hade jag på mig också. Känns verkligen inte som juni ute. Vart har solen tagit vägen egentligen? Det är liksom redan 10 juni, hallå? Sommaren borde börjat för länge sen. Vi hade ju fint väder här ett tag för lite sen. Men nu är det som bortblåst. Hoppas verkligen inte det regnar på alla studenter nu på fredag iaf.Fast som det ser ut nu på väderrapporterna så ska det ju tyvärr göra det. Vore ju jävligt trist om det blev så. Jag vet ju hur det är eftersom det regnade när vi tog studenten förra året. Det är inge kul.. All känsla försvinner och det känns inte som en riktig skolavslutning.

Så nu håller vi alla tummar för att det blir någorlunda fint väder på fredag!

Kommentarer
Sandra

De är ju det som är sommarkänsla, regn! De kommer inte bli sol förens sista 2 veckorna i Juli o då kommer alla folk kalla de för "värme bölja" när de är så de ska va hela tiden, så vänj dig med regnet ;)


2009-06-10 @ 16:20:57

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/
Marcus

Nästa tripp till norrköping så joinar du peffy!

Ja är sugen redan nu! ;D


2009-06-14 @ 11:04:50

Bloggadress: http://Marcusjakobsson.nu
Molly

Tack detsamma gulle-Jennifer :D


2009-06-21 @ 11:31:39

Bloggadress: http://molkan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: