Bilder från balen

Mackan hade fyllt 20 så han, hans syster och hennes kille (båda fyllde 25) ordnade en bal tillsammans på Bryggaren. En väldigt lyckad kväll som man kommer minnas länge. Som jag sagt tidigare så blev det inte många bilder, tror det vart 6 st. Här är dom 3 som blev bra:


Alejandra och Mackan


Adam


Myggan

Fanns ingen bra bild på mig under kvällen, hann inte heller ta någon bild innan heller. Var lite stressigt där efter jobbet att hinna äta och göra sig iordning osv. Men vi hade det riktigt roligt iaf! (Brukar ju vara så när det inte blir så många kort) Man har å kul att man inte ens tänker/hinner ta kort. Så är det!

Idag har jag legat och stekt ute i solen. Kaninerna var givetvis med dom också. Pappa hade varit snäll och byggt en våning åt dom i buren som dom kan hoppa upp på. Det tyckte dom var roligt :)

Har lite bilder i kameran som jag tagit nu dom här två dagarna på lite blommor o sånt ute, får ta o lägga in dom imorrn lr ngt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: