I taket lyser stjärnorna

Skittrist väder idag också. Kan inte solen komma tillbaka snart?!

Idag har jag inte varit ute på hela dagen, känns jävligt bra om ni undrar. Eller inte kanske. Men fan, man har ingen lust när vädret e såhär skit. Istället har jag suttit hos Myggan och kollat på lite saker till Borås och lägenheten.


Har även sett på I taket lyser stjärnorna, som var ruggigt bra! I betyg får den 4,5 av 5. Den innehöll så mkt olika saker. Den handlade om kärlek, kompisar, att vara ungdom, cancersjuk mamma, jobbig mormor osv. Den var sorglig men mycket bra som sagt. Den är nog nyttig att se, så man kan uppskatta livet lite bättre. Rekommenderar den varmt, riktigt fin film.

Kommentarer
M

Har du den filmen? Jag vill seeeee....

Har läst boken och den var braaaaa....


2009-06-08 @ 22:41:48
Molly

Har också velat se den där filmen, men jag har aldrig kommit till skott. Måste se den nu :D Pappa sa också att den var bra :)


2009-06-09 @ 00:12:00

Bloggadress: http://molkan.se
Jennifer

Myggan har filmen, men inte jag.


2009-06-09 @ 17:07:11

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: