Kontrakt på lägenheten

Idag ringde jag till Akelius fastigheter, som har lägenheten i Borås som jag ska hyra, för att se om dom visste något nytt. Då sa hon att hon skickat kontrakt, så det är bara att skriva på och skicka tillbaka! så himla lättad jag blev. Fan va skööönt! Nu slipper man tänka på det. Nu har jag en säkert från 1 aug. istället för 1 juni, vilket e helt super för mig :)

Bara att komma in på skolan också..eeh, men det e en annan femma!

Idag har jag, Lilian och Jessica jobbat. Jag och Lilian hela dagen och den nya tjejen Jessica jobbade några timmar mitt på dagen. Hon var förövrigt supertrevlig och jättelätt att prata med. Ska bli kul att jobba med henne igen! Jag och Lilian hade ju kul som vanligt och skötte utmaningarna vi fick idag helt strålande bra. Blev lite stressigt och sådär men det fixade sig tillslut. Kunderna måste kännt på sig att dom ordinarie var borta, för alla skulle ha hjälp med massa konstiga saker. Sånt som dom aldrig frågar om annars. Ja, lustigt vare. Men som sagt så gick ju det bra, vi är så himla bäst ;)

Imorrn är det morgonmöte kl 08.30, stackars mig som är ledig och måste dit iaf. Gör inte så mkt iofs, kan ju åka hem och sova sen medans dom andra jobbar..hihi.

Ja det var väl bara det jag ville upplysa er om idag. Jag och Myggan har varit nyttiga och varit på promenad runt Lysingsbadet i duggregnet. Imorrn ska vi springa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: