Ledig

Idag har jag inte jobbat på hela dagen. Skönt att bara göra ingenting. Har bara varit hemma och hos Myggan hela dagen. Nu på kvällen åkte jag ner till stan för att träffa Natta och Bea, så vi satt på Sahara lite. Natta åker ju till Italien och ska vara aupair på torsdag morgon. Hoppas verkligen hon får det bra där. Att hon har bra familj och att det är fint område :) Vi kommer sakna henne! Hoppas att jag kan åka o hälsa på. Får spara lite pengar. Är ju faktiskt inte så fasansfullt dyrt om man bara åker några dagar lr så, finns ju billigt flyg och billiga hotell också.

Nu är jag tillbaka ifrån stan och åter hos Myggan. Här är det varmt vill jag lova. Men vi har fläkten på så det blir lite bättre iaf. Imorrn ska det ju regna och torsdag med. Så då blir det väl svalare i rummet. Alltid ngt positivt när regnet kommer :P Jag ska ju ändå jobba så det stör inte mig att det regnar då. Är bara synd om dom som har semester nu, då är det inte lika kul.

Kommentarer
Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en skön sommar!


2009-07-06 @ 09:11:13

Bloggadress: http://junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: