Pissväder..

Fan för regnet, så jävla tråkigt. Kan ju inte göra någonting. Ikväll ska vi ut och äta med jobbet också, kul om det regnar då, vad fan tar man på sig när det regnar och man fryser ihjäl?! Aja, får se hur det blir.

Skulle ha åkt till Sandra imorrn, men Billy e fortfarande förskyld så jag ska stanna hemma och se efter honom. E ju inte bra för kaniner att vara förskylda, dom kan ju inte "bota" den själv. Så jag får ringa veterinären när dom har telefontid nästa gång och beställa tid där. Så min sötis blir bra snart!

Hade verkligen velat åka till Jönköping, men man blir verkligen inte pepp alls när det regnar. Plus att ingen annan kunde följa med heller. Bättre att åka när Natta eller Linda kan följa med, och det är sol ute så man blir pepp!

Idag har jag iaf köpt jordgubbar bara för att strejka mot vädret. Ska ta mig lite havrefras och jordgubbar sen. Smaskens :)

Hörs imorrn!

Kommentarer
Rebecca

Tack! Jag grät faktiskt inte alls.... alla grät förutom jag så jag började undra om det var nåt fel på mig =P





Åh vad gott med jordgubbar!! =D


2009-06-06 @ 11:45:02

Bloggadress: http://bspot.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: