23 mars

Idag vaknade jag hos Myggan. Stannade där ett tag och chillade lite. Sen åkte jag hem o busade med kaninerna, lagade mat, diskat, och kollat på gamla avsnitt av Bygglov som jag missat. Tänkte släppa ut kaninerna lite igen nu, dom har legat och sovit ett tag, dom vart så trötta förut. Men nu kanske dom vill hoppa runt lite igen :)

Nu har ju båda lärt sig att hoppa in o ut från buren själva, vilket e jättesmidigt. Bara o öppna så får dom gå ut o in som dom vill när jag e hemma.

Pappa ringde hem förut o fråga om vi ville följa med på bio på fredag, på Marley and me. Fasen va jag har längtat efter den! Jennifer Aniston e ju bäst, o Owen e ju asbra han med. Plus att filmen handlar om en hund, jag som älskar djur och speciellt hundar! Jag kan ju inte annat än älska den. Sandra hade sett den igår och sa att den var asbra :) Så blir väl att jag o mamma o pappa går på bio på fredag antagligen, ska se om Myggan vill hänga med. Johanna e ju lite för cool för att gå med familjen så är väl ingen idé att fråga henne ens haha :)



Kommentarer
Sandra

GÅ INTE IN I BIOSALEN UTAN ETT PAKET NÄSDUKAR!


2009-03-23 @ 18:53:38

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/
Anonym

Enligt Sandra är det nog ingen film för mej. Hur tror du att jag ska kunna ta mej ut från bion med mina svullna ögon?????


2009-03-23 @ 21:27:11
Jennifer

Haha, äsch ;) Vi får hålla igen helt enkelt!


2009-03-23 @ 21:31:26

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Hålla igen??? Det vet du att jag inte kan.....


2009-03-23 @ 22:51:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: