Ingen fest för min del

Blev ingen fest för min del hos kusinen idag :( Tog tablett för värken i huvet o magen förut men hjälpte inte så värst länge.  Brukar bli värre på kvällen o med min otur så fick jag ju ondare ikväll också.

Hade verkligen sett fram emot att gå dit, köpt nytt smink o allt o verkligen peppat upp mig! Men får hoppas att det blir fest en annan gång snart. Var länge sen man festade tillsammans med henne. Hoppas att dom får en riktigt rolig kväll iaf, så får jag gå hem till Myggan o lägga mig i hans säng så får han ta hand om mig.

Kommentarer
Rebecca

Äsch, det var ju inte kul! Du får krya på dig!


2009-03-28 @ 18:08:23

Bloggadress: http://bspot.blogg.se/
Anonym

Det får jag väl försöka göra:)


2009-03-28 @ 19:36:04
Molly

Det var jätteroligt! Synd att du inte kunde komma.. men det blir fler gånger :D Krya på dig!



Puss


2009-03-29 @ 13:57:04

Bloggadress: http://molkan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: