Lååång jobbdag

Idag har jag jobbat länge, 12-21. Eftersom det var tjejkväll så hade vi ju öppet tills dess. Lite folk kom det iaf, men det var ju inte proppfullt precis. Men jag och Lilian hade iaf roligt som vanligt! Alltid lika kul :)

Så nu är jag jätteseg, kom hem 21.30 typ, brukar oftast inte vara trött den tiden precis, men man blir det av att stå i kassan i 9 timmar. Ont i benen har jag med, eftersom man står på samma ställe oftast och inte kan sätta sig ner (förutom på lunchen).

Kaninerna har blivit crazy. Dom försöker para sig med varann hela tiden, nyss hade Billy en svart hårtuss i munnen från att ha hållt fast Eddie. Men Eddie e tyvärr itne oskyldig han heller dock. Så nu har jag satt upp en kartong mellan dom i buren. Tills jag ska kastrera dom nästa torsdag. E rädd att dom ska bita bollarna av varann, har läst och hört att dom kan kastrera varann, lr till o med döda varann! Så tror att det är bäst såhär nu när dom börjar bli könsmogna o de. Något blod i buren vill vi inte ha! Dom har ju varit så snälla o söta med varann hela tiden, men man vet ju inte, så vill helst vara på den säkra sidan.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: