18 maj

Här kommer lite bilder som jag tagit under dagen. Det har ju varit så fint väder idag så jag var tvungen att vara ute en sväng. Kaninerna med så klart!


Jag och Billy hälsade på mamma uppe på Johannas balkong där hon låg och solade. Billy tyckte det var mysigt att lägga sig under hennes solstol..



Den andra knasbollen, Eddie, skulle givetvis in i sin lilla stengrotta vid dammen. Han kryper jämt in där o sitter haha, söt!










Var bara tvungen att ta en bild när Barney klättrade och hängde upp och ner i sin bur förut, haha.




Eftersom han var så busig fick han springa av sig lite i min soffa bland alla kuddar :)

Kommentarer
Hanna

söta kaniner!

Lycka till med lägenheterna!

kram hon med walk in closet och badkarslägenheten ;) Haha!


2009-05-19 @ 23:45:14

Bloggadress: http://hannanlange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: