Jag har hållit i en bebis!

Jag och mamma var över en sväng till Petter och Pia (våra grannar) för att titta till lilla nyfödda Cajsa-Lisa. Vi lämnade lite paket som hon förmodligen växer i snart. När vi är där så får mamma hålla i henne, sen frågar dom om JAG vill det!? HJÄLP, tänkte jag.. Har aldrig gjort det förut, har alltid varit jätterädd för det. Aldrig liksom varit sådär nära en bebis. Tänkte att hon skulle gå sönder typ. Men det gjorde hon inte! Hon låg så snällt i min famn hela tiden och sov. Så himla söt hon var. Och liten, gud så liten hon var lilla sötan. Får ta kort på henne ngn dag så ni får se hur söt hon är!

Kommentarer
s;en

Min lilla bebbe ar snart fyra manader :)


2009-05-08 @ 11:12:23

Bloggadress: http://ohmydays.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: