12 november

Känner mig lite friskare nu, men fortfarande hängig och orkar inte göra så mkt. Gick iaf till kiosken här jämte (ja jämte, inte bredvid) haha :), köpte mjölk och nyponsoppa. Mumsigt! Kom på att det är jävligt gott med varm nyponsoppa och gammaldags vaniljglass i ;) Har dock ingen glass. Vet inte om jag orkar mig till Maxi idag. Fast kanske.

Mitt paket från Ellos har ju kommit och jag e nyfiken på min nya kappa. Får se hur jag gör. Det blev iaf min present från mormor och deras pengar :) Var ju ändå 40% på Ellos så kunde ju lika bra beställa ;D Behövde en ny vinterjacka som är lite finare. Dom andra från HM e så noppriga. Inge snyggt.

Igår gick vi i skolan från 10.00 till 21.00, riktigt kul. Njae, rätt långtråkigt. På byggtekniken lärde vi oss om fukt och olika grunder mm. Jobbigast är väl ändå kvällskursen i juridik. Skulle lätt kunna somna på den. Tur att Sven e skön iaf, men kursen e ju inge vidare kul.

Idag blir det att kolla på lite serier och tv-program som man missat. Mest slappa alltså. Har ont i huvet så orkar inte allt för mkt.

Kommentarer
M

Skönt att höra att du mår bättre <3

Johanna hade ont i huvet igår hela dan, inge kul.

Nyfiken på kappan, men antar att du lägger upp en bild sen så man får se.

Ha en bra kväll. Pussar i massor!


2009-11-12 @ 19:10:08
Molly

Jaså? Hmm.. låter ju lustigt. Sköterskan jag var hos sa att kroppen börjar bearbeta vaccinet på en gång, det är därför man kan få vaccinfrossa och influensa-känslor.


2009-11-12 @ 20:51:28

Bloggadress: http://molkan.se
Linda

Jobbigt att ha lektion så länge :/


2009-11-12 @ 21:40:08

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: