Hemma-mys-dag

Igår orkade jag inte gå till Maxi för att handla så måste göra det idag istället. Ska ju hämta mitt paket från Ellos med :)

Är det bara jag som glömmer saker när jag går o handlar, man kommer hem o typ har glömt det viktigaste? Finns det ngt störigare? Som det där med hamburgarna om ni minns.. typiskt en sån Jennifer-grej som kan hända.

Sen idag blir det nog bara att mysa framför TV:n och Idol! Alltså en riktig hemma-mys-dag. Dock med mig själv, hade ju varit mysigare om Myggan varit här! Tur att Internet finns säger jag bara. Hade garanterat inte klarat mig utan det!

Nu blir det badet! Ciao

Kommentarer
M

Blir avis.....jag vill också bada <3

Ha en bra kväll. Puss


2009-11-13 @ 18:50:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: