Ösregn, skola och Knalleland

Idag har regnet bara öst ner hela dagen. Slutade dock innan jag skulle cykla hem så det var skönt ;)

Skola hela dagen idag. 10-21, tar lite på krafterna. Men gick rätt snabbt ändå tycker jag :) På lunchen blev det en asgod kyckling-baguette, den är grymt god! Stället ligger precis mittemot skolan med så det är nära, billigt med. 25kr, och den e rätt stor :) Är som en hel lunch.

På andra långa rasten som vi hade åkte jag och Mikaela till Knalleland för att komma bort från skolan lite ;D Var inte helt fel. Mikaela hittade ingen jacka som hon letade efter dock. Däremot hittade jag lite saker. Bl.a. en jättesöt t-shirt från Cubus. Lägger upp bild imorrn!

Köpte även en svart mellanstor julgran som ska stå på golvet. Ska klä den med små silverkulor som finns på Maxi :) Kommer bli fint!

Kommentarer
M

Svart gran? De ska väl va GRÖNA.....

Men det blir säkert fint med silverkulor i, ska du ha belysning i också el är den för liten?

Köpte du den istället för en ljusstake?

Undrar bara om jag ska betale elr om du ska köpa ngt annat.

Kram kram


2009-11-19 @ 12:20:10
Jennifer

Har köpt en ljusstake med, och en stjärna att hänga i fönstret. Kan prata mer om det sen :) puss


2009-11-19 @ 13:02:57

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Linda

Svarta granar är så snyggt med silver i!


2009-11-19 @ 14:41:02

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
Jossan

SV: Tackar! :D


2009-11-19 @ 17:23:23

Bloggadress: http://thjossan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: