Regnet öser ner

Inte blev det ngn snö på backen idag heller. Nu ösregnar det. Rätt mysigt att vara inne dock och höra regnet mot fönstret.

Sen ska jag se Idol och äta Ekströms kladdkaka, mums. Bland det godaste jag ätit från frysdisken. Smakar hemmagjord! Om inte godare till och med. Jo faktiskt godare, mer kladdig än mina brukar vara :) Massa massa gott!

Kappan var bra, tog stl 38 så jag kan ha en tjocktröja under. Den var lagom vid axlarna och så, men för stor i midjan. Men är ju en vinterjacka så man ska ju kunna ha tjockare tröjor under. Men hade inte gjort ngt om den var smalare i midjan. Märket var Sara Kelly. Om det e ngn som bryr sig om sånt. Det gör nämligen inte jag. Har ingen koll på märken osv, köper det jag tkr e snyggt bara.

"såhääär glad är jag för min nya kappa!"


Kommentarer
M

Vad söt du är <3

Saknar dig nu!


2009-11-13 @ 22:30:18
Linda

Det gör du rätt i jag skiter också i vad det står på lappen haha



kappan var skitsnygg på dig :D


2009-11-13 @ 22:30:39

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
Nathalie

Fin kappa du! Hoppas att du har det bra i Borås! Saknar dig!<3 Krams!


2009-11-15 @ 22:28:07

Bloggadress: http://www.nathaliewallenthin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: