Ändrat lite..

Sådär, nu är designen ändrad lite igen.

Igår var jag duktig o pluggade på kvällen/natten. Gjorde lite övsningstentor från föregående år och det gick rätt bra. Hoppas det går lika bra på riktiga tentan. Kände mig rätt säker på dom flesta frågorna. Känns som att mycket är liksom sunt förnuft. Drömde faktiskt att jag satt på tentan hahah. Det gick bra fakitiskt, kände mig jättesäker och sådär. Hoppas att det var en sanndröm ;) Ska bli så skönt att få tentan gjord och att Myggan o dom ska komma! :D

Ha det bäst!

Kommentarer
Molly

Jättefint som alltid :)


2009-10-23 @ 17:25:00

Bloggadress: http://molkan.se
M

Du kommer säkert att fixa tentan galant, så duktig som du är...kram


2009-10-24 @ 00:05:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: