Imorgon är det min dag

 

Idag köpte jag hamburgare efter skolan. Så jädrans gott och underskattat.

 

Imorgon fyller jag 20 för er som missat det ;) Känns dock inte som att jag fyller år. Har ju tenta på onsdag så det är väl det som täcker det mesta av min hjärna just nu. Ska bli skönt o kunna slappna av på torsdag när man gjort tentan o allt. Plus att Myggan o dom kommer!!! IIIIIIH :') Kan inte förklara hur mkt jag längtar!

 

Hoppas Hanna ville hitta på ngt skoj imorrn. Jag e ju faktiskt ledig då, känns grymt bra. Ladda inför tentan. Det jobbiga är att vi har kvällsföreläsning efter tentan.. kan ju ta lite.


Kommentarer
Daddy Cool

Grattis !

På 20 års Dagen Jennifer

Hoppas du får en bra dag

önskar vi dig på avstånd..


2009-10-27 @ 09:09:41
Jennifer

Tack så mkt! :D


2009-10-27 @ 10:39:16

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Grattis min älskling <3

Lycka till på tentan imorn, det kommer att gå bra,

det känner jag på mej.

Tusen KRAMAR


2009-10-27 @ 21:42:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: