Namnsdag

Idag är det faktiskt Jenny, Jennifer som har namnsdag! Så grattis till mig :)

Är så irriterad på att jag inte kan ladda upp bilder på bloggen. Försökte i söndags efter att vi varit på djurparken, men det gick inte. Så tappade tålamodet och satt inte vid datorn på hela dagen igår. Rätt skönt faktiskt.

Igår svängde jag in på Fastighetsbyrån här och fixade så jag kunde vara med på en visning med dom. Ska få vara med nästa tisdag. Det är en villa för 2,5 milj. Ska bli roligt!

Tänkte att jag skulle in och lägga till bilderna på bloggen nu innan skolan, men nu gick ju inte det heller så nu orkar jag inte hålla på med det mer.

Ha det bäst!

Kommentarer
Lilian

GRATTIS! PUSS!


2009-10-06 @ 14:34:57
Molly

Grattis :)


2009-10-06 @ 18:39:12

Bloggadress: http://molkan.se
M

Har ju redan sagt Grattis men säger det en gång till.

GRATTIS min älskling. Hoppas att du haft en bra dag.

Bra att det fixat sig med visningen, det blir nog kul.

Lackar på min dator, det stannar hela tiden, det här tog minst 10min att skriva.... Puss hälsa Myggan


2009-10-07 @ 00:16:13
Daddy Cool

Grattis å ha re.


2009-10-07 @ 08:22:10
Malin

Grattis i efterskott blir det nu ;) :)


2009-10-07 @ 15:15:52

Bloggadress: http://malinsylvia.blogg.se/
Lindis

Grattis raring <3 Hoppas du kan lägga in bilderna senare :D

Puss :*


2009-10-07 @ 20:01:40

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: