26 september

Har inte blivit så mycket bloggande nu när jag är hemma i Västervik. Sitter hos Daniel nu och vi har sett på film :) Han skulle spela på xbox:en nu med Frippe så då får jag sitta här. Passar på att skriva lite då. Inte för att jag har ngt att skriva om men ;)

Hoppas att Myggan följer med mig på måndag när jag ska hem, lite roligare (och LÄTTARE) att åka två. Eddie och Billy är inte så lätta dom små rackarna. Men dom e så söta så det gör inget. Men jag kan säga att jag fortfarande har ont i armarna sen jag bar dom till stationen i borås för några dagar sen. Det var inte kul. Som tur var kom regnet precis när vi satt oss på tåget ;) Så det slapp vi iaf!

Vet inte riktigt va jag ska göra nu, försöka hitta ngt roligt att göra på datorn. Vi ska ut och gå en sväng när dom spelat klart.

Längtar till på torsdag ♥

Kommentarer
Malin

Jo tyckte den var jätte fin :)

jasså och jag som är lite i kroppen :p

Aja får pröva den och se hur det blir :p


2009-09-26 @ 22:00:50

Bloggadress: http://malinsylvia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: