Sunshine

 

Idag skiner solen, det betyder att lägenheten är lite varmare. Men det struntar jag i, det är härligt med sol! Det regnar faktiskt inte alltid i Borås. Kan säga att det inte har regnat en enda gång när jag gått till skolan eller varit ute. När det väl regnar så är det bara att ha en mysdag inne istället :)

 

Idag står det faktiskt inte så mkt på min att-göra-lista. Ska bara fixa in alla anteckningar från föreläsningarna i datorn och renskriva. Det kan ju dock ta sin lilla tid.

 

Måste sätta igång och se en ny serie med. Kan inte vara utan serier asså, måste ha det  på i bakgrunden va jag än gör typ haha. Känns inte så ensamt här då :) Har ju liksom kollat igenom Vänner, 2½ män, Kung av Queens och En ängels tålamod. Sen jag flyttade hit alltså. Ni som vet hur många säsonger det är på de första tre där vet att sånt tar tid annars, haha. Måste absolut se på en serie när jag äter, går typ inte annars haha. Så jävla tråkigt o bara sitta o äta. Då tar man till en serie och sitter o njuter :)


Kommentarer
linda

Härligt med sol :) Men Adam ville ju att Myggan skulle va där me liksom, så vi kanske kan ta helgen efter? hehe kraaam <3


2009-09-18 @ 16:05:31

Bloggadress: http://lindyyh.blogg.se/
M

Härligt väder! Hoppas att det blir lika fint de närmaste dagarna när vi är där. Nu är det dags att börja städa......vi kommer imorn! hahahaha


2009-09-18 @ 21:18:59
Jennifer

Om det ska låta så får ni inte komma ;)


2009-09-18 @ 21:47:56

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/
M

Nähä, då missar du din present, kan skicka den senare....puss


2009-09-18 @ 22:28:59
Sandra

Melrose Place :) Bara kommit ut 2 avsnitt men ialf, de verkar bra:) du har väll inte missat att GG o allt kommit ut nju?90210 är sjuuuuukt spännande nu :o


2009-09-18 @ 22:53:35

Bloggadress: http://tajkon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: