Dagens frukost







Ska försöka att inte äta så mycket mjölk eftersom min mage inte mår bra av det. Ex. Kräm o flingor som jag brukar äta har jag ju mjölk till. Ska försöka äta lite nyttigare också. Inte överdrivet, lär unna mig mycket gott också. Men iaf inte äta kräm o flingor till frukost. Vet dock inte vad jag ska äta istället. Knäckebröd går ju men min mage tycker inte om att jobba så mkt med maten. Gör ont då. Så för mycket fibrer är ju inte bra heller. Så vad fan kan man äta då egentligen.. Ägg är inte heller så bra. Havregrynsgröt är mkt fibrer = ont. Mannagrynsgröt = mycket mjölk. Vill helst inte äta så mycket vitt bröd, och mörkt bröd är ju för mycket fibrer i. Müsli måste man ju ha mjölk lr så i, så det blir ju inte bra det heller, plus att det är mycket fibrer i det.

Någon som har förslag på bra frukost för mig?

Kommentarer
Nathalie

käka en croissant och en espresso a la italia way;) nej, vad svårt med magproblem gumman, hoppas du hittar något bra:) det händer att jag äter stekt ägg med pesto och parmesan i, bara klickar i det så det hinner smälta till, gott. Men jag vänder aldrig på ägget, det är vitare, godare o fräschare att inte göra det.



Du och Sandra kan väl komma senare än sommaren? får se hur länge jag är här men vi ska nog kunna planera in något bra! ♥


2010-04-23 @ 21:47:13

Bloggadress: http://www.nathaliewallenthin.se/
Gulla

Laktosfri mjölk??? Finns ju massa olika sorter att välja på, eller sån där sojamjölk, är ju inte heller samma ämnen i som i vanlig mjölk. Hoppas du har det bra annars! Kram


2010-04-28 @ 23:13:59
Jennifer

sv: Laktosfri mjölk hjälper inte på mig :(


2010-04-29 @ 12:43:15

Bloggadress: http://jenniferhartzell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: