Pizza-väder

Glömmer aldrig när jag och Myggan åkte ner till Campino för att köpa pizza i ösregn haha. Kom bara att tänka på det nu. Halvmjuka blöta pizzakartoner på cykeln i ilfart hem till Johannesbergsvägen. Så klockrent! :) Bra minne! <3

Iaf som ni kanske förstår så regnar det här nu. Inte så mycket dock som tur är. Men luktade sådär gott vårregn ute på hemvägen. Härligt!

På hemvägen blev jag sugen på pizza. Fick ju inga sådana magattacker sist jag åt pizza från pizzerian här i grannhuset. Så var jag ju som sagt väldigt sugen på pizza nu när det regnade.  Så kom jag ju på att dom kanske inte tar kort. (har inga kontanter) Vilket dom givetvis inte gjorde. Crap! Aja, nu är jag hemma iaf och har lagat till makaroner o köttfärssås. Ingen pizza men får duga för idag.

Kommentarer
Jennie

Sv: Besällde också därifrån nu. Hon skriver i bekräftelsemailet att man ska ange riktnummer, men jag angav mitt mobilnummer ju. hmm. Hur gjorde du?



Åh va sugen jag blev på pizza nu när du skriver om det!


2010-04-28 @ 17:13:56

Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: