Rensat garderoben

Igår rensade jag bort massa kläder ur min garderob som jag inte använder. Går säkert att rensa bort mycket mycket mer, men vissa saker behåller jag ett tag till iaf. Sånt som man kanske "behöver", eller kasnke kommer ha användning för lite till.

Blev 4 matkassar fulla med kläder.




Så här blev det efter rensningen

 

Ps. väggen till vänster ska göras jämn och målas vit.

(Satt ngn provisorisk ful tapet där förut som vi slitit bort)

 

 

 

Fast på något vänster så har jag lika fullt (om inte ännu mer) i min byrå, än innan jag rensade. Har väl plockat ner mer kläder i byrån. Sånt som hängde framme förut. Så är nog därför. Vill lägga ner ännu mer kläder där men får inte plats.


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Det finns på L8Nyberg.se sånt lim för att få på glittret bra :) Man kan även använda ögonbrynsfix eller något annat kletigt som torkar lite sen men ändå inte släpper.


2010-04-23 @ 13:44:15

Bloggadress: http://molkan.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Jag har tänkt att köpa det själv, men har glömt bort det helt enkelt. Du får gärna säga till om det är bra sen :) Men jag har hört jättemycket bra om det!



Oh, släng ingenting som inte är trasigt. Jag tar gärna en titt :)


2010-04-23 @ 19:53:03

Bloggadress: http://molkan.se
Isabel

Va mycket du har rensat bort! :) När jag rensar brukar de bli typ tre plagg för väljer ändå o spara på allt :P


2010-04-24 @ 08:46:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: