Skola och huvudvärk

Ja det är anledningen till den sega uppdateringen. Inget roligt att skriva om och inga roliga bilder heller. Får bättra mig ;D

Satt o myste med Eddie förut och nu ligger dom båda helt utslagna i buren haha. Tösen i den gula sandlådan och Eddie bredvid. Trötta som få.

Vädret här är typ tråkigt som fan. Igår regnade det, lr var det i förrgår? Hur som är det inte mkt snö kvar, och den som ligger kvar e sådär blöt och äcklig. Asfalten syns igen och nu när det ser ut såhär kan våren lika gärna komma. Ska det vara snö ska det vara ordentligt. Nu är den bara blöt och jobbig :P

Har faktiskt redan fått lite vårkänslor. Känner mig gladare och lite sådär småförälskad som man alltid blir på våren (iaf jag). Är nog främst för att Daniel är världens finaste och troligtvis kommer hit på torsdag! Behöver jag säga att jag längtar så jag har tårar i ögonen? För det gör jag. Han är bäst!

Imorgon blir det nog att börja plugga på kursen professionell försäljning. Ska skriva ett arbete på ca 10 sidor med referenser och hela köret. Så lika bra och börja snart. Vi har ett sånt här arbete istället för tenta i den här kursen vilket är suuuperskönt! Dom som känner mig vet hur nervös jag blir inför tentor.

Nu ska jag nog ta mig lite glass och slänga mig i soffan (som fortfarande är utbäddad sen Johanna var här) Så himla skönt att ligga i den så har inte fixat iordning den än haha. Iaf där ska jag nog ligga resten av tiden innan det blir sängen.

Hörs en annan dag. Hoppas jag har lite bilder lr något roligt att skriva om då!

Kommentarer
M

Vädret är lika tråkigt här, lite småregn idag, men jag tycker det är skönt då försvinner snön iaf. Det låter skönt att ligga i en så stor soffa :) men varför gå in i sängen när du lika gärna kan ligga kvar? haha

Hoppas att du får en skön och avkopplande söndag så att du är laddad inför en ny skolvecka :)

Älskar min dotter <3


2010-02-28 @ 01:27:20
Hartzelljohanna

säger juh att snön suger:U

bra att Daniel kommer tor (Y)

de blir juh supeer:)

puss älskar dig massor!

<3


2010-02-28 @ 01:35:32

Bloggadress: http://hartzelljohanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Totalt:
Idag:
Online nu: